המלצות שלכן
הלכתי לדניאל בספונטניות בעקבות פרסום שראיתי באחת הקבוצות, אהבתי את הרעיון של השילוב בין פילאטיס לשיח רגשי אחר כך❤️ ובאמת פגשתי שילוב של אישה מקסימה ,חכמה ומלאה לב , ובין דיוק המקצועיות בכל תנועה בפילאטיס, המעגל שהיה אחר כך עם הבנות רק השלים את מה שהגוף חווה וזו הייתה חוויה מדהימה❤️🥰 תודה!
